Publicerat Augusti 30, 201015 yr Hej alla glada! Martin, 21 år, hemmastadd i Växjö. Tyvärr missade jag den här delen av forumet innan jag började pladdra på under "Småvilt", så om intresse finns, läs http://www.jaktsnack.se/index.php?showtopic=27336 för en lite mer ingående presentation av mig. Hoppas inte jag ställde till med för mycket besvär nu. Må väl!
Publicerat Augusti 30, 201015 yr Hoppas inte jag ställde till med för mycket besvär nu. Jo du, å helvete va spö du ska få för det här Välkommen
Publicerat Augusti 30, 201015 yr Lyssna inte på Mongobohman för han är lika galen som han är duktig på att skjuta. Välkommet till forumet. Och ang att skriva inlägg utan att presentera dig först, GÖR ALDRIG OM DET... (jag vet det är ju omöjligt för nu har du ju presenterat dig)
Publicerat Augusti 31, 201015 yr Välkommen! Kul med fler Smålänningar, vi börjar bli ett skapligt gäng nu... Är det nån ö i Helgasjön tro?
Publicerat Augusti 31, 201015 yr Författare Välkommen!Kul med fler Smålänningar, vi börjar bli ett skapligt gäng nu... Är det nån ö i Helgasjön tro? Stämmer. Helgö närmare bestämt. Som du kanske vet då är halva ön naturreservat, och andra halvan relativt små, men inte för små (!) privatägda markbitar. Fantastisk miljö. Och nej, jag skall inte göra om ovanstående misstag! Må väl