Publicerat Augusti 30, 201015 yr hej jag vill ha en stövare antingen en som inte har tid att jaga med den så jag får låna eller någon som har en valp eller äldre till salu
Publicerat Augusti 30, 201015 yr Ett hett tips.. Kolla på Svenska stövarföreningens hemsida eller på lämplig lokalklubb alt. rasklubb! Hamilton
Publicerat Augusti 30, 201015 yr Nu vet jag ju inte var du bor men om suget blir allt för stort så har Roslagens stövargille "hyrstövare", bl.a finns Hamiltonhanen SM-vinnaren King i "stallet". Roslagens stövargille
Publicerat Augusti 30, 201015 yr Nu vet jag inte vart du bor..... Men för en eller två dagars jakter(ev lite längre under "värsta" älgjakten) kan du låna min. Men det hänger på hur nära du finns. Jag vill gärna jaga själv med henne, men som det är så blir det tyvär lite för sällan. Hon skulle må bra av att komma ut lite mer.
Publicerat Augusti 31, 201015 yr Författare kanske skulle tillägga att jag bor i kristineberg i västerbotten med drygt 13000 ha mark att jaga på
Publicerat September 16, 201015 yr ingen som har en stövare över i västerbotten??? "Följande personer är kontaktmän för Svenska Hamiltonstövarföreningen i respektive lokalklubb. Västerbotten Hans Olofsson Tuvträsk 137 92193 Lycksele 0950-28015 073-3371453 E-mail: hans.o@tuvtrask.se"
Publicerat September 16, 201015 yr hej jag vill ha en stövare antingen en som inte har tid att jaga med den så jag får låna eller någon som har en valp eller äldre till salu Kan kanske låna ut min under någon jobbar vecka om det skulle vara intressant.. Hon har fått lite jakt tid på senaste..