Publicerat Augusti 31, 201015 yr Är det någon som har råd och tips på hur man bäst kortar en Blaser R93 Proffesional kolv? Behöver ta 1,5-2 cm. / Johan
Publicerat Augusti 31, 201015 yr Är det någon som har råd och tips på hur man bäst kortar en Blaser R93 Proffesional kolv? Behöver ta 1,5-2 cm./ Johan ta av bakkappa, kapa med sticksågen, slipa till, sätt tillbaka bakkappa
Publicerat Augusti 31, 201015 yr Är R93'ans bakkappa "slipbar"?/ Johan är de inte en plastkolv vi pratar om ?
Publicerat Augusti 31, 201015 yr Författare är de inte en plastkolv vi pratar om ? Jo, det är en plastkolv. Om jag kapar kolven så blir ytan där bakkappan ska sitta betydlig mindre och bakkappan måste så anpassas till denna. DÄRFÖR frågar jag om Blasers orginal bakkappa är slipbar. / Johan
Publicerat Augusti 31, 201015 yr Jo, det är en plastkolv. Om jag kapar kolven så blir ytan där bakkappan ska sitta betydlig mindre och bakkappan måste så anpassas till denna. DÄRFÖR frågar jag om Blasers orginal bakkappa är slipbar./ Johan eller så köper du en tunnare bakkappa om de finns att få tag på.