Publicerat September 1, 201015 yr Författare Sådan husse sådan hund...? Det där är mattes hund.. Här är husses hund.
Publicerat September 1, 201015 yr ..eller är det taktik-vila inför jakten ? Vi lär se mer av detta, jag har hört att det blir många soffliggare i norrland. Alliansen vill man inte rösta på och de rödgröna KAN man inte rösta på.
Publicerat September 1, 201015 yr Det där är mattes hund.. Här är husses hund. Hunden till höger är väl samma som på förra bilden?
Publicerat September 1, 201015 yr Författare Vi lär se mer av detta, jag har hört att det blir många soffliggare i norrland. Alliansen vill man inte rösta på och de rödgröna KAN man inte rösta på. Så är det så klart ! Jämten har tagit politisk ställning..
Publicerat September 1, 201015 yr ..eller är det taktik-vila inför jakten ? Det är bäst att jäsa så länge det varar....
Publicerat September 1, 201015 yr Författare Sådan matte . sådan hund? Nä, faktiskt inte.. ibland så blir det bara så... Haha ! Snacka om att se uttråkad ut..är det off-jaktsäson eller ? Det är bäst att jäsa så länge det varar.... Precis.. Fotot är taget efter jag och jämten kommit hem efter ett pass i skogen ( där hon för en gångs skull inte badade i nått dyngdike..), och Grand Danoisen/ S:t Bernharden och hennes lika stora syster var ute i hundgården, så ja...det gäller att passa på medans det är lugnt inne..