Publicerat Januari 27, 200620 yr Nu slipper ni mig ett tag, jag återkommer på onsdag förhoppningsvis med både fågel och många bilder. Om någon jagar mellan Mårdsel och Polkem mellan lördag och tisdag så har jag en röd Terrano...men kan kanske åka med en gammal Saab också. Var inte blyga utan fråga så kan vi ju dricka kaffe.
Publicerat Januari 31, 200620 yr Författare Hur jakten gick...se har toppfågeljakten kommit igång... :'( :'( :'(
Publicerat Januari 31, 200620 yr var ut igår en sväng, kanonväder och före..stötte en orre ur snön och ett par tjädrar vid bilen, men ingen hittades och alla fåglarna satt inne i tallheden, där det är rätt så tätt ochh svårt att se. var en hel del spår efter fågel där också, på myrarna var det helt tomt, inte ett spår. idag tänkte jag göra ett sista försök men försov mig ganska rejält till 11snåret så jag orkade aldrig fara ut..nu laddar man batterierna till fjälljakten ist.