Publicerat September 3, 201015 yr Hmm Ja, vem är Smålänningen? En Gubbe 34 år gammal, bor i Småland nästan på gränsen till Västra Götaland. Gillar det flesta former av jakt, även om Vildsvinen ligger mig varmare om hjärtat än övrigt vilt. Har inte jagat i så många år, så jag är en ganska färsk jägare. // Smålänningen
Publicerat September 5, 201015 yr Välkommen och hoppas du kommer att trivas önskar ännu en smålänning.
Publicerat September 5, 201015 yr Hmm Ja, vem är Smålänningen? En Gubbe 34 år gammal, bor i Småland nästan på gränsen till Västra Götaland. Gillar det flesta former av jakt, även om Vildsvinen ligger mig varmare om hjärtat än övrigt vilt. Har inte jagat i så många år, så jag är en ganska färsk jägare. // Smålänningen Välkommen.. Gubbe.. 34 år.. Du är ju bara en pågablära
Publicerat September 5, 201015 yr Författare Tack så mycket, Nja kanske inte gubbe, ännu iallafall. // Smålänningen
Publicerat September 6, 201015 yr Författare Heter du smålänningen på ett annat jaktforum, känner jag dig Hej på dej, jo jag har för vana att kalla mig Smålänningen i den mån det går. Jo vi har ju träffats tidigare, Har du bra med Nassar hos dig nu?? Själv går jag och väntar på att mina ska komma tillbaka, och snart kommer de, // Smålänningen
Publicerat September 7, 201015 yr Hej på dej, jo jag har för vana att kalla mig Smålänningen i den mån det går. Jo vi har ju träffats tidigare, Har du bra med Nassar hos dig nu?? Själv går jag och väntar på att mina ska komma tillbaka, och snart kommer de, // Smålänningen Hav förtröstan, de kommer, men har de inte varit borta länge nog... Nu har jag haft 2 dygn utan gris och det är rekord åt det hållet, annars brukar det vara full rulle på åtlarna. Sista grisen var för ca 3 veckor sedan på en ny mark jag har. Sen dess har jag inte varit ute och jagat på åtlarna.
Publicerat September 7, 201015 yr Författare Hav förtröstan, de kommer, men har de inte varit borta länge nog...Nu har jag haft 2 dygn utan gris och det är rekord åt det hållet, annars brukar det vara full rulle på åtlarna. Sista grisen var för ca 3 veckor sedan på en ny mark jag har. Sen dess har jag inte varit ute och jagat på åtlarna. Jo de har varit borta mycket länge nu, sedan Januari!! Har varit och köpt en foderspridare idag, ska ev börja åtla lite på en annan mark, sedan får man se om det blir någon fart där eller inte. Vi har ju inte gott om gris häromkring där jag bor, men det kommer nog rätt va det är. // Smålänningen