Publicerat September 6, 201015 yr Någon som provat denna radio?För och nackdelar? Jag har en svart som är några år nu. Tycker den funkat bra det lilla jag använt den. Dock är inte den medföljande (till min i alla fall) monofonen jättebra. Lite stor samt att jag varit tvungen att smörja sändknappen då den fastnade i intryckt läge i vintras. Intressant också att medföljande snäcka inte fungerar ihop med monofonen...dock fungerar snäckan direktansluten till radion. Litet och smidigt format. Har utsatt radion för ganska mycket regn utan problem. Bra batteritid också. /Per
Publicerat September 6, 201015 yr Beställde nyligen en easyhunt men har inte fått den ännu. Läste i ett test att easyhunt skulle vara den mest prisvärda på marknaden.
Publicerat September 7, 201015 yr Ingen som provat den gula? Tror att det är precis samma skrot i den som i min svarta. Den gula färgen är nog bara för ökad säkerhet. Är ju populärt nu att allt skall ha signalfärger för ökad synlighet. Kolla bara på Neverlosts produkter...
Publicerat September 7, 201015 yr Har en och använt den i en säsong, lätt att förstå och bra batteri, upplever den som lite mer känslig än min gamla för hur terrängen är (alltså mottagning). På det hela en bra radio för pengen!