Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

val av kombi

Featured Replies

Publicerat

i veckan blev jag kontaktad av en snubbe som ville sälja en kombi för 7000kr. jag klippte till och han skickade lisensen som ev kommer på mån el tis,i dag ringde han och sa att han ramlat på bössan och knäckt kolven (Lincoln) :( tyvär blir det ingen affär :'( eller om så nu är fallet ;) kanske jag ska sjunga och köpa en lott för en bössa ska vel tåla att jagas med inte stå i vapenskåpet.

SÅ NU... är jag mottaglig för info om vad jag ska köpa för kombi som inte går sönder och inte kostar för mycket ;D

Publicerat

dianus,

Du kan väl lägga ett bud på min kombi, det är en BRNO kal 7X57 R, modell  ??? men ger dig svar om du är intresserad :)

Publicerat

Du ska inte gråta över att turen rädade dig från att bli ägare av en Lincoln

Sök på forumen om Lincoln så förstår du vad jag menar

Mvh Anders Hj

Publicerat
dianus,

Du kan väl lägga ett bud på min kombi, det är en BRNO kal 7X57 R, modell  ??? men ger dig svar om du är intresserad :)

klart man e intreserad men jag får nog ha lite fakta om vapnet innan jag budar 8)
Publicerat

Har en lincoln kombibock till salu. Tycker att det är ett smidig kombi men har just aldrig försått varför jag köpte den varför jag nu säljer den. Angående Lincolns rykte vet jag inte vad man skall säga. Knäcka kolven kan man väl göra på vilken bössa som helst beroende på behandling. Sedan är det väl som så att man får vad man bettalar för, håller iallafall Lincoln för bättre än Classic och Sabbati mfl