Publicerat September 7, 201015 yr Sett att det finns ngn gummiblubb som man trär på baklinsen på siktet i syfte att utestänga ljus eller vad syftet nu är..Insett att en sån moj skulle vara väldigt bra när man jagar i dåligt ljus som jag ofta gör då den utestänger störande ljus. Någon som testat dylik tingest? Har för mej att jag sett Håkan Sphur skriva om det.. Hur funkar det med glasögon tex? Mvh!
Publicerat September 7, 201015 yr Hur det funkar med glasögon vet jag ej. Men utan är det klockrent. man blir av med störande moment och kan koncentrera sig direkt på målet. Första skottet är lite obehagligt för man väntar sig en smäll från kikaren men det var inga problem. Man vande sig snabbt. Jag testade Håkans bössa på äggskjutningen i malmö. Vet ej om det går att använda på jaktvapen mer än på stillasittande pass. /Rune Sett att det finns ngn gummiblubb som man trär på baklinsen på siktet i syfte att utestänga ljus eller vad syftet nu är..Insett att en sån moj skulle vara väldigt bra när man jagar i dåligt ljus som jag ofta gör då den utestänger störande ljus. Någon som testat dylik tingest? Har för mej att jag sett Håkan Sphur skriva om det.. Hur funkar det med glasögon tex?Mvh!