Publicerat September 7, 201015 yr När man inte är ute i skogen så är det skönt att sitta och slappna av framför datorn Jag skulle vilja ha tips på sidor där man kan titta på jaktfilmer, någon som har några tips? MVH
Publicerat September 7, 201015 yr När man inte är ute i skogen så är det skönt att sitta och slappna av framför datorn Jag skulle vilja ha tips på sidor där man kan titta på jaktfilmer, någon som har några tips? MVH www.huntingfootage.com Privata jägare som lägger upp filmer där. Riktigt trevligt ställe om jag minns rätt. Var ett tag sen nu.
Publicerat September 7, 201015 yr Författare www.huntingfootage.com Privata jägare som lägger upp filmer där. Riktigt trevligt ställe om jag minns rätt. Var ett tag sen nu. Tack! nu är kvällarna räddade... MVH
Publicerat September 8, 201015 yr du menar alltså bara streamad film? annars e ett tips att försöka få tag i filmer från serien jagen weltweit. sätter lite perspektiv på saker. talas tyska men det är rätt intressant även om man inte kan språket....dessa streamas ej någonstans men går tydligen att få tag på via datorn..
Publicerat September 9, 201015 yr Författare du menar alltså bara streamad film?annars e ett tips att försöka få tag i filmer från serien jagen weltweit. sätter lite perspektiv på saker. talas tyska men det är rätt intressant även om man inte kan språket....dessa streamas ej någonstans men går tydligen att få tag på via datorn.. Ja all sorts jaktfilm, torrentsidor som det finns mycket jakt på eller sidor med film på
Publicerat September 9, 201015 yr Författare Kolla in Popcan's rovdjurs jakter på Huntingfootage riktigt nice Det låter intressant!
Publicerat September 12, 201015 yr Där har man ju kikat i flera år Eller hur! En bra grej med tuben är ju att det uppdateras med jaktsäsongerna
Publicerat September 12, 201015 yr Författare Eller hur! En bra grej med tuben är ju att det uppdateras med jaktsäsongerna Ja så är det;) men det finns inte så många så man har tittat igenom dem ganska fort:) men det finns en del bra filmer där också MVH
Publicerat Oktober 5, 201015 yr www.huntingfootage.com Privata jägare som lägger upp filmer där. Riktigt trevligt ställe om jag minns rätt. Var ett tag sen nu. Intygar! trevlig sida