Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

någon som testat detta ställ från engelsons?

Featured Replies

Publicerat

Någon som vet något om detta ställ? tyst? m.m....

Camouflage set jacka, byxa och keps

http://www.engelsons.se/jakt-fritid-klader...=&sida_nr=1

Funderar på beställa det imorgon.. men kom på någon kanske kan ge lite mer på fötterna så man vet lite mer vad man bestämmer.

Publicerat

Jag vet inget om just det där stället, men när jag har beställt därifrån har jag tyckt det har varit för lång leveranstid. Borde inte ta över en vecka för grejjer att komma när det finns i lager enligt webshoppen.

Publicerat
  • Författare
Jag vet inget om just det där stället, men när jag har beställt därifrån har jag tyckt det har varit för lång leveranstid. Borde inte ta över en vecka för grejjer att komma när det finns i lager enligt webshoppen.

oj då. ja men då kanske dags beställa om man ska ha de till åtminstånde v41. missade svänga in när man var till falkenberg nyss. så man missa möjligheten att klämma känna etc =(

Publicerat
Någon som vet något om detta ställ? tyst? m.m....

Camouflage set jacka, byxa och keps

http://www.engelsons.se/jakt-fritid-klader...=&sida_nr=1

Funderar på beställa det imorgon.. men kom på någon kanske kan ge lite mer på fötterna så man vet lite mer vad man bestämmer.

Jag använder ett sådant ställ så gott som varje gång gång ute i skogen... Kepsen däremot har jag en egen, då jag inte gillar metallspänne för att sätt storleken. Jag vill ha ett hederligt kardborreband att justera storlek med.

Stället är tyst och lagom varmt, kanske lite prassel i fickorna om man nu måste gräva där under pürschen. Bra storlekar och torkar snabbt. Använder detta ihop med Viking Kängan i Gore - tex från Engelssons... Nåt annat behöves inte, bara ett par yllesockar i sommar som vinter. Ull värmer även när det är blött...om det nu skulle bli det i dessa kängor.

HELNÖJD !!

Publicerat

Har med tänkt att beställa ett sånt sätt. Har haft ett innan och är helt klart nöjd :)

Publicerat
  • Författare

Beställt! Nu är det bara en väntan kvar... :)

Publicerat
  • Författare

Nu har stället kommit hem!

Tunnare än vad andra ställ kan vara men det är bara +.

Enda negativa är att de prasslar lite i byxorna. Verkar helt okej ska bara nu testa det skarpt med. Någon som har någon ide på hur man kan få de prassla i fodret mindre?