Publicerat September 8, 201015 yr Tänk att man kan bli så glad, har nu precis betalat in 700 kr för en jakträtt i Gråsjön utanför Bräcke, fn man är glad som en barnunge på julafton. Tänk att man kan få jaga nu utan att vara rädd för att vargen ska ta ihjäl min finnspetstik. Nu väntar man ju bara på att det ska bli älguppehåll så man kan åka upp o jaga. Känns så jävla underbart att det jag inte tror det är sant..
Publicerat September 8, 201015 yr Tänk att man kan bli så glad, har nu precis betalat in 700 kr för en jakträtt i Gråsjön utanför Bräcke, fn man är glad som en barnunge på julafton.Tänk att man kan få jaga nu utan att vara rädd för att vargen ska ta ihjäl min finnspetstik. Nu väntar man ju bara på att det ska bli älguppehåll så man kan åka upp o jaga. Känns så jävla underbart att det jag inte tror det är sant.. Hejsan! Grattis! Jagar själv inte så långt därifrån!,Bjöd in dig på nån annan sida här, men du hörde inte av dig:) Får väl göra ett nytt försök nu då! Enligt ryktena ska det vara riktigt bra med fågel i år!!. Mvh Urban
Publicerat September 15, 201015 yr Författare Janu har jag varit på mina nya marker i Jämtland och jagat idag med finnspetsen. vi hade ett ståndskall på en tjäderkull som jag lyckades smyga bort , men gud så härligt det var att inte behöva vara rädd för att vargarna skulle ta henne. Helt underbart.
Publicerat September 15, 201015 yr Janu har jag varit på mina nya marker i Jämtland och jagat idag med finnspetsen. vi hade ett ståndskall på en tjäderkull som jag lyckades smyga bort , men gud så härligt det var att inte behöva vara rädd för att vargarna skulle ta henne.Helt underbart. Va skönt för dej Per . Hur har det gått med nobsen du snacka om på björn jakts festen i Orsa. Mvh Daniel