Publicerat September 8, 201015 yr Japp! Efter ett års "friläsande" så tar jag mig modet att registrera mig här. Är en man på 44 år boende norr om Stockholm, gift och har två vuxna döttrar,två katter men dessvärre har hunden rest vidare. Är för jägarexamen examinerad i maj 2010. Har ingen tidigare erfarenhet av jakt med egen bössa men har alltid varit intresserad och med ut några gånger.
Publicerat September 8, 201015 yr Välkommen hit och välkommen in i jägarlivet Hoppas du kommer att trivas både här och i skogen med 308an på axeln
Publicerat September 8, 201015 yr Författare Man tackar och bockar för välkomnandet Skönt att komma in i värmen. Har som sagt trivts här ett tag redan och hoppas att 308,an ska få trivas den med
Publicerat September 8, 201015 yr Välkommen ska du vara -Waxin har du flyttat eller Du är varmt välkommen in i värmen. Mvh grann landskapet
Publicerat September 9, 201015 yr Författare Eminenta sa Bull Jo efter jag läst å läst så är man imponerad av all kunskap och humor som finns här. Tack.
Publicerat September 9, 201015 yr Hej och välkommen OT, men gör herr jansson67 reklam för Aimpoint???!! http://www.jaktojagare.se/ Titta i högerspalten!
Publicerat September 9, 201015 yr Författare Tackar Jo den var skapligt OT Men vissa likheter finns det ju faktiskt.
Publicerat September 9, 201015 yr Hej och välkommen OT, men gör herr jansson67 reklam för Aimpoint???!! http://www.jaktojagare.se/ Titta i högerspalten! Se på fan, då borde det komma en check i brevlådan snart
Publicerat September 10, 201015 yr Hej och välkommen! Ännu en 08 sällar sig till forumet. Är själv därifrån så inget illa ment
Publicerat September 10, 201015 yr Författare Hej och välkommen! Ännu en 08 sällar sig till forumet. Är själv därifrån så inget illa ment Tack å Bock inget illa gjort
Publicerat September 12, 201015 yr Välkommen Micke! Det är aldrig för sent att börja jaga. Du har massor med härliga år med bössa i skogen framför dig.
Publicerat September 13, 201015 yr Författare Välkommen Micke!Det är aldrig för sent att börja jaga. Du har massor med härliga år med bössa i skogen framför dig. Hej och tack för hälsningen Jo visst är det aldrig för sent men... Känner att jag ligger ungefär 20-25 år efter... tyvärr. Det är skit att man inte prioriterade jakten tidigare i stället för Enduro och 3-D compoundbågskytte och barn och fru .bla..bla . Men nu ska det väl bli ändring förhoppningsvis.