Publicerat Januari 30, 200620 yr mitt namn är tony och jagar i södra sverige, dvs blekinge o södra småland jag har två st wachtelhundar som är under injagn mvh tony
Publicerat Januari 30, 200620 yr Kul med fler smålänningar, ska åka och titta på en wachtel imorgon Välkommen
Publicerat Januari 31, 200620 yr Hej och varmt välkommen hit, hoppas att du kommer att trivas! Henrik
Publicerat Februari 20, 200620 yr Författare valpen är från straight flush och den äldre från kristianstadstrakten..... och dina är ifrån??
Publicerat Februari 20, 200620 yr jaja...har en på 4 år som kommer från ljungkullen sen har jag en valp efter han som kommer från wikenwachtel. mvh Linus
Publicerat Februari 20, 200620 yr Författare -ja då är valparna jämngamla,då kommer du gå jaktprov i skåne i höst?
Publicerat Februari 22, 200620 yr min valp är född på så dum tid att jag måste gå jaktprov till hösten med han annars blir det nkl...har dock inte bestämmt var jag skall gå än...