Publicerat Januari 30, 200620 yr Hejsan,, jag undrar vad ni har för kläder p åer när ni jagar kråka.. jag hade tänkt ha dessa. är dom bra?
Publicerat Januari 30, 200620 yr hej Zorox Jag har swedteams 3D ställ som jag hade tänkt prova till kråkorna. Dina kläder fungerar säkert det viktiga är ju att smälta in i terrängen och att dölja händer och ansikte. MVH/ Micke
Publicerat Januari 30, 200620 yr Pass upp på pannan... EN tunn glipa för ögonen lär nog vara bättre. Handskar ett måste. MVH! /HerrBerg
Publicerat Januari 30, 200620 yr Finns tunna svarta "rånarhuvor" som nog funkar även på sommaren, skaffa en sån från en fritidsbutik som säljer skidutrustning och liknande om du inte vill köpa en dyrare camo eller så..
Publicerat Januari 31, 200620 yr Författare okey,, men det däram ed pannan så är det inga problem.. Jag drar bara över huvan
Publicerat Januari 31, 200620 yr Författare men shit jag var nästan tvungen att leta reda på dig i bilden nerå, men det var skit coolt. har du gjortr ngt själv lr köpt alltihopa? Du kanske vet vart det finns ruskit bra kammo kläder?
Publicerat Januari 31, 200620 yr Titta på ämnet bulvanjakt så kan du se skillnader på camon och titta sedan på de olika tidigare kråkjakts ämnen så får du bra tipps, kan även vara många bra tips på soptipps sidan också.