Publicerat September 10, 201015 yr Någon som har tips om rävbulvan när man lockar? Någon som tillverkat en egen?
Publicerat September 10, 201015 yr här har du en beskrivning på att göra en egen decoy _hL2L2IvWKs 6K5myzxhwGY&feature=related la bara in 2 av 6
Publicerat September 10, 201015 yr Författare Himla kul ide! Då vet man vad man ska göra i helgen =) Ja:D Jag har funderat ett tag nu men i brist på fantasi så startade jag tråden för att kanske få ta del av andras idéer:)
Publicerat September 11, 201015 yr Bra idé, men det var inte den mest korta och effektiva beskrivningen man sett. Orkade bara första delen, men där fick man väl själva tanken i alla fall.
Publicerat September 11, 201015 yr Författare Bra idé, men det var inte den mest korta och effektiva beskrivningen man sett. Orkade bara första delen, men där fick man väl själva tanken i alla fall. Hehe jag som har mycket fritid, säkert bara jag som tittat på hela man lära ju se resultatet
Publicerat September 11, 201015 yr Hehe jag som har mycket fritid, säkert bara jag som tittat på hela man lära ju se resultatet har själv sett hela "serien" och visst det är en simpel lösning men högljud funderar på att bygga en liknade fast strippa ner utrustningen så man dämpa den bättre på nått vis
Publicerat September 12, 201015 yr Författare har själv sett hela "serien" och visst det är en simpel lösning men högljud funderar på att bygga en liknade fast strippa ner utrustningen så man dämpa den bättre på nått vis Ja det är det men den var väldigt högljud som du säger;) skulle vilja ha någon mindre bulvan ja som är lite smidigare:)
Publicerat September 12, 201015 yr Ja det är det men den var väldigt högljud som du säger;) skulle vilja ha någon mindre bulvan ja som är lite smidigare:) tar man bara bort chassit från bilen krymper ju hela enheten ganska rejält plus att man kan använda styrningen för en andra funktion t,ex för att vippa "betet" fram och tillbaka utan att den snurrar
Publicerat September 12, 201015 yr Författare tar man bara bort chassit från bilen krymper ju hela enheten ganska rejält plus att man kan använda styrningen för en andra funktion t,ex för att vippa "betet" fram och tillbaka utan att den snurrar Ja:) Det var en bra ide;) ska leta någon gammal leksak på vinden nu
Publicerat September 12, 201015 yr Författare du får ta bilder under bygget Ja klart det blir;D Blev inget bygge ikväll, drog ut och jagade lite änder men det blev ingen:/
Publicerat September 12, 201015 yr Ja klart det blir;D Blev inget bygge ikväll, drog ut och jagade lite änder men det blev ingen:/ jakt är godkänt som ursäkt
Publicerat September 13, 201015 yr Författare jakt är godkänt som ursäkt a de tycker jag med:) Blev en lång jaktdag idag 14 timmar i skogen;) så de blev inge bygge idag heller:S