Publicerat September 10, 201015 yr har ex. en eberstark och även accufeeder där ibland vingen eller foderutkastaren eller vad ni kallar det lossnar ifrån den stålsprint som snurrar. tycker konstruktionen med en enda skruv mot denna sprint som snurrar e riktigt dålig och ställer till med onödiga problem ibland. Är det ngn. som modifierat ngn. av ovanstående spridare för att slippa problemet eller hur/vad gör ni?
Publicerat September 23, 201015 yr har ex. en eberstark och även accufeeder där ibland vingen eller foderutkastaren eller vad ni kallar det lossnar ifrån den stålsprint som snurrar. tycker konstruktionen med en enda skruv mot denna sprint som snurrar e riktigt dålig och ställer till med onödiga problem ibland. Är det ngn. som modifierat ngn. av ovanstående spridare för att slippa problemet eller hur/vad gör ni? Spinner vidare, vi har fått byta utkastare på två accufeed pga vingarna går sönder.. Någon mer som haft samma problem?
Publicerat September 23, 201015 yr Jag har haft samma problem med att vingarna går sönder. Jag förstärkte med pl400 på den utsatta sidan sen har det funkat bra. Däremot är timern lite tokig på den ena accufeedern, den tappar spridningstiden, klockan går rätt men som sagt den inställda tiden försvinner.
Publicerat September 25, 201015 yr Jag har haft samma problem med att vingarna går sönder. Jag förstärkte med pl400 på den utsatta sidan sen har det funkat bra. Däremot är timern lite tokig på den ena accufeedern, den tappar spridningstiden, klockan går rätt men som sagt den inställda tiden försvinner. Det är samma kuktimer i den som i Genzon som i Gyttorpen och i andra liknande modeller. Jag har också haft problem med klockan i min Genzo. Polarns lag har haft samma fel på sin Accu. Det är skit helt enkelt. Vet inte vad man ska ha som är ok.
Publicerat Juli 3, 201115 yr Man använder popnitar men borra gärna fler popnitshål så håller det mycket bättre. Har gjort det och det har funkat i flera år!