Publicerat Februari 18, 200521 yr Lalle herer jag. 19 och utbildad inom skärande bearbetning (industri programet). medans jag väntar på klarteken från Norge för att studera vidare så håller jag på med slut tampen av körkortet. Har jägar exsamen sen miten av föra året och har varit med på ungdomsläger i höstas, räv jakt på komunens mark nu i våras och hoppas på tillstånd för kråk jakt på byns soptip. för överigt är jag marklös. har sen föra året en härlig jaktiller (lotus) å leter efter kanin jakt marker utan störe lycka. jag är mycket intreserad av småvilts jakt och fågel jakt. ägnar så mycke tid jag kan avara till övningsskjutning samt håller på och tränna eftersök med min och fars hundar (am staffar).
Publicerat Februari 18, 200521 yr Välkommen till oss lalle Hoppas du hittar kaninmarker åt dig och din hund.......öhhhh Iller
Publicerat Februari 18, 200521 yr Författare Hoppas du hittar kaninmarker åt dig och din hund.......öhhhh Iller i England så har dom hund som aporterar kaniner efter att illern skrämt upp kaninen, dock är våra hundar helt oförstående när vi menar på att illern inte är någon form av extra stort kvälls godis. http://homepage.ntlworld.com/ferreter/workinginfo.htm bra sida om jakt med iller, en del bra bilder också.
Publicerat Juni 11, 200520 yr välkommen lalle...roligt med lite jämnåriga ungdomar här på forumet //markus
Publicerat Januari 20, 200620 yr Halllllå lalle? det är snö ute fortfarande sugen på kaniner?? hör av dig så ska jag reka lite..
Publicerat Januari 21, 200620 yr Välkommen lalle, kul med fler jämnåriga medlemmar utöver de gamla stofilerna ;D