Publicerat September 12, 201015 yr Jag var först fasiken ta dig! jag ville vara först! detta är orättvist!
Publicerat September 12, 201015 yr fasiken ta dig! jag ville vara först! detta är orättvist! Mäh, tänk på mig då
Publicerat September 14, 201015 yr Lite seg start på denna arean Så snart jag fått hema arkansastenarna så ska jag bryna upp trycket på smithen, då kommer det lite bilder och annat
Publicerat September 14, 201015 yr Pellejönsar.. Alla mina länkar till renodlade sportskyttebutiker försvann när förra datorn krachade, så nu behöver jag lite hjälp med länkar till firmor som har enhandspickor och tillbehör.
Publicerat September 14, 201015 yr Jag var först Vad då?... I sänghalmen nu igen eller? Tja isof är det väl inget utöver det vanliga ditt skabbrackarns pucko!
Publicerat September 15, 201015 yr Vad då?...I sänghalmen nu igen eller? Tja isof är det väl inget utöver det vanliga ditt skabbrackarns pucko! Å hur faaan vet du det ??
Publicerat September 15, 201015 yr Pellejönsar.. Alla mina länkar till renodlade sportskyttebutiker försvann när förra datorn krachade, så nu behöver jag lite hjälp med länkar till firmor som har enhandspickor och tillbehör. Håll utkik under förmiddagen, kommer i egen tråd på förekommen anledning
Publicerat September 15, 201015 yr Håll utkik under förmiddagen, kommer i egen tråd på förekommen anledning Gött !
Publicerat September 15, 201015 yr Å hur faaan vet du det ?? Oops Ja det blev ju rätt fel om man ser det så!...
Publicerat Mars 22, 201214 yr Författare Lite seg start på denna arean Så snart jag fått hema arkansastenarna så ska jag bryna upp trycket på smithen, då kommer det lite bilder och annat Vart köpte du stenarna? Och vilken grit? Ska bryna till trycket på 1911:an så jag måste handla lite.