Publicerat September 17, 201015 yr Fick nedlägga min första idag, fö första viltet på 15år (med ett 12årigt uppehåll) gött å va med i matchen igen
Publicerat September 18, 201015 yr Fick nedlägga min första idag, fö första viltet på 15år (med ett 12årigt uppehåll) gött å va med i matchen igen Grattis!!! Om jag hade jagat i 3 år utan att skjuta något vilt hade jag nog ledsnat...om det inte var i väldigt vacker miljö eller om jag hade hund som jagade eller...nej, jag hade nog inte ledsnat ändå.
Publicerat September 18, 201015 yr Författare Grattis!!!Om jag hade jagat i 3 år utan att skjuta något vilt hade jag nog ledsnat...om det inte var i väldigt vacker miljö eller om jag hade hund som jagade eller...nej, jag hade nog inte ledsnat ändå. Tack nja jagat och jagat har ju inte haft nåt eget att jaga på så det har ju inte blitt så många gånger förrns i år då jag har fått tag i en liten plätt på 45ha att husera på.
Publicerat September 18, 201015 yr Författare Grattis Det var trevligt för dig grattis grattis Mvh. Tackar