Publicerat September 18, 201015 yr Hej. Jag är ny på forumet! Kanske redan finns någon tråd om just detta. Jag undrar om någon eller några har erfarenhet av Bushnell elite4200 2,5-10x50 med belyst riktmedel? Fördelar och nackdelar (om det finns några dvs) tacksa för svar! /Jonas
Publicerat September 18, 201015 yr Hej. Jag är ny på forumet! Kanske redan finns någon tråd om just detta. Jag undrar om någon eller några har erfarenhet av Bushnell elite4200 2,5-10x50 med belyst riktmedel? Fördelar och nackdelar (om det finns några dvs) tacksa för svar! /Jonas Till skillnad från andra bushnellkikare så är elite-modellerna riktigt bra. De jag har kikat i har haft bra optik men hur de är när det är lite mörkare har jag ingen aning om. Jag har bara använt dessa i dagsljus. Beställer du från usa så kan du dessutom komma rätt så billigt undan. Akta dig bara för kinakopior vilka verkar vara vanligt förekommande just när det gäller bushnell.
Publicerat September 19, 201015 yr Författare Till skillnad från andra bushnellkikare så är elite-modellerna riktigt bra. De jag har kikat i har haft bra optik men hur de är när det är lite mörkare har jag ingen aning om. Jag har bara använt dessa i dagsljus. Beställer du från usa så kan du dessutom komma rätt så billigt undan. Akta dig bara för kinakopior vilka verkar vara vanligt förekommande just när det gäller bushnell. Tack för svaret! Kollade runt lite här på sidan och upptäckte ganska snart att det finns info om nästan allt man behöver veta. Hare bra! /Jonas