Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jaktställ

Featured Replies

Publicerat

Har ett par bearbyxor bara använt en gång( fick dom igår)tycker dom känns riktigt bra, hellre lite tunnare och flera lager lättare att klä sig rätt då

Publicerat

Jag köpte ett sådant i somras, på plats i butiken. Jag blev faktiskt positivt överraskad.

Stället har en mjuk, nästan luden yta som är väldigt trevlig. Det gör att det inte prasslar, och jag var rädd att det skulle dra till sig smuts och vatten. Så är dock inte fallet.

Troligen är det inte lika slitstarkt som andra jaktställ, men det får framtiden utvisa. Jag har använt det 5-6 gånger än så länge.

Engelsson hävdar att det är vattentätt, men ändå andas. Det verkar absolut vara vattentätt, jag har suttit direkt på vått gräs utan att bli blöt, däremot är det i tätatse laget, man blir svettig om man går längre sträckor i +15 grader. Detta tycker jag dock gäller alla membranplagg, även de som är Gore-Tex.

Fodret är väl "blankt" och det krävs nästan underställ under annars klibbar det.

Jag har sedan 5 år tillbaks använt ett annat jaktställ från Engelssons, och det håller ihop bra. Jag tycker absolut att Engelssons jaktställ är prisvärda, och personalen är jättebra.

Jag fick ägna en halvtimme åt att skära av en massa lösa trådar som stack ut lite varstans, men det kan jag ta till det priset.

Publicerat
  • Författare
Jag köpte ett sådant i somras, på plats i butiken. Jag blev faktiskt positivt överraskad.

Stället har en mjuk, nästan luden yta som är väldigt trevlig. Det gör att det inte prasslar, och jag var rädd att det skulle dra till sig smuts och vatten. Så är dock inte fallet.

Troligen är det inte lika slitstarkt som andra jaktställ, men det får framtiden utvisa. Jag har använt det 5-6 gånger än så länge.

Engelsson hävdar att det är vattentätt, men ändå andas. Det verkar absolut vara vattentätt, jag har suttit direkt på vått gräs utan att bli blöt, däremot är det i tätatse laget, man blir svettig om man går längre sträckor i +15 grader. Detta tycker jag dock gäller alla membranplagg, även de som är Gore-Tex.

Fodret är väl "blankt" och det krävs nästan underställ under annars klibbar det.

Jag har sedan 5 år tillbaks använt ett annat jaktställ från Engelssons, och det håller ihop bra. Jag tycker absolut att Engelssons jaktställ är prisvärda, och personalen är jättebra.

Jag fick ägna en halvtimme åt att skära av en massa lösa trådar som stack ut lite varstans, men det kan jag ta till det priset.

Tackar :) Har också använt ett ställ från engelsons som ja var helt nöjd med.

Får nog bli ett där ifrån denna gång med :)

Publicerat

jag har bear stället och jag är väldigt nöjd med det. visst är de tunnt men när de e kallare är de ju bara ta på mer under och då blir de varmt och skönt;)

pappa har de andra stället från engelsons och kan säga att dem är likvärdiga i tjocklek och värme.