Publicerat September 19, 201015 yr Tänkte höra om någon har bra tips på hur man får bort kisslukt från mattor mm. Om någon nu har något mästarknep så berätta gärna.
Publicerat September 19, 201015 yr Författare Tyvärr är mattorna för stora. Har testat med vatten och tvättmedel men det hjälper inte.
Publicerat September 19, 201015 yr I en del djuraffärer finns det rengöringsmedel för detta, jag har tidigare haft ett par sådana hemma när jag bodde med katter, annars fungerar bakpulver som en bra doft neutralisatör, sprid ut, låt bakpulvret torka ut ev kvarvarande fukt, får inte vara mycket och damsuga sedan upp pulvret. /Christian
Publicerat September 19, 201015 yr Du har ingen frysbox? Tvätt (med tvättmedel och trädgårdsslang) plus en frysning (efter att den torkat) kan hjälpa
Publicerat September 19, 201015 yr En liten handhållen ångtvätt (som man rengör fönster med etc) tillsammans med bakpulver eller salt funkar riktigt bra om det är en honkatt. Är det en hankatt som har revirmarkerat är det lite värre... Dock finns det allehanda kommersiella produkter flr mattvätt som kan fungera. Kommentaren om Gyttorp tyckte jag var onödig eftersom det troligen gällde en tamkatt
Publicerat September 19, 201015 yr Kommentaren om Gyttorp tyckte jag var onödig eftersom det troligen gällde en tamkatt Jag tyckte den var kul Det är humor på riktigt
Publicerat September 19, 201015 yr Kommentaren om Gyttorp tyckte jag var onödig eftersom det troligen gällde en tamkatt +1
Publicerat September 19, 201015 yr Nejdå, ni behöver inte ta illa upp av att jag skrev så. Skulle nog själv aldrig klara av att skjuta t ex min hund eller katt. Även om katten är mindre populär. Ber om ursäkt för min kommentar Hoppas det löser sig med mattan i alla fall
Publicerat September 19, 201015 yr Vafan saknar alla humor här eller Beror väl på vilken sorts humor det handlar om, kanske? Men.. Det är ju skitkul att skämta om att skjuta katter... / Dunder som hoppar av tråden i protest och för att den skall återgå till topic.
Publicerat September 19, 201015 yr Beror väl på vilken sorts humor det handlar om, kanske? Men.. Det är ju skitkul att skämta om att skjuta katter... / Dunder som hoppar av tråden i protest och för att den skall återgå till topic. Hellre dålig humor än ingen alls
Publicerat September 19, 201015 yr Nu har jag provat, den matta jag pissade på och sedan sköt med 36 gram US5 luktar fortfarande kaffekiss, känner mig lite lurad nu. /Christian
Publicerat September 19, 201015 yr Nu har jag provat,den matta jag pissade på och sedan sköt med 36 gram US5 luktar fortfarande kaffekiss, känner mig lite lurad nu. /Christian Var det en revirmarkering eller bara lite vanligt kiss? Humorn återställd
Publicerat September 19, 201015 yr Tänkte höra om någon har bra tips på hur man får bort kisslukt från mattor mm. Om någon nu har något mästarknep så berätta gärna. Minskad alkohol konsumtion gör att man kan undvika att pinka på mattorna till att börja med. BB 2002 När Peter kissade i väskanEn alkoholdum Peter Svensson fattade efter en mycket blöt kväll det smått alkisartade beslutet att kissa på golvet inne i huset. Senare gör han om samma tabbe, med etter värre resultat: Den här gången pinkar han nämligen i sin egen resväska. Som råd finns nog bara att tvätta och vädra. Luktätare kan även vara värt att prova, funkar kanon på mina skor och stövlar iaf och dom kan få tapeterna att lossna från väggen ibland.
Publicerat September 19, 201015 yr Var det en revirmarkering eller bara lite vanligt kiss? Humorn återställd misstänker att det är en revirpink B O T finns nått som heter urine off som ska vara ett "dundermedel" mot piss ska visst bryta kristallerna i det
Publicerat September 20, 201015 yr Var det en revirmarkering eller bara lite vanligt kiss? Humorn återställd Solklar revirpinkning, jag kände hur SD kröp ut genom TV:n och kände ett behov av att dra ett streck för mitt revir. /Christian