Publicerat September 20, 201015 yr Men den till frontlinsen hamnade visst lite i vägen... mwrXpWunz80 Ståndskall direkt i upptaget. Men va är de för vilt ?? De går snabbt när den drar..
Publicerat September 20, 201015 yr Går väl inte att se något på dina filmer. Du kan ju t.o.m få en fullträff att se ut som ett bomskott. Och du, stäng av mobilen när du ska filma.
Publicerat September 20, 201015 yr Författare Går väl inte att se något på dina filmer. Du kan ju t.o.m få en fullträff att se ut som ett bomskott. Och du, stäng av mobilen när du ska filma. Ha, ha.. jo jag vet.. Men jag lär mig.. jag lär mig nog.. va de lider.. Är en kapital kronhjort som sticker strax innan slutet av filmsnutten. Tror inte jag sett någon större iallafall.. Hade det varit eftesök så skulle det smällt.. Märkligt att den stod i upptaget o sen tog den en runda o kom tillbaka till upptaget efter nån timme?? Måste nog ha med revirhävdande eller brunst o göra. Hörde hjort i natt som brölade som faen. Ska vända på flipplocket så jag slipper få den i bilden hädanefter.... om jag nu kommer ihåg den biten... Ja sen va de ju mobilen.. men den är satt på tyst men den stör tydligen ändå utan att jag får vare sig SMS eller samtal ?
Publicerat September 20, 201015 yr Ja sen va de ju mobilen.. men den är satt på tyst men den stör tydligen ändå utan att jag får vare sig SMS eller samtal ? Telefonen gör någonting som heter "location update" var tredje minut som standard (den kontaktar sin basstation och meddelar var den är i fall en handover måste göras) och då kan man få störningar på DSP kretsar som generellt sitter i den mesta elektroniken i dag. Speciellt högtalare/mikrofoner är känsliga, även de med piezo teknik. Detta är anledningen till varför man inte får använda telefoner på sjukhus med kritisk utrustning. Så nu vet ni det!