Publicerat September 20, 201015 yr har sedan flera måååånader tillbaka planerat in en jaktweekend till Kalmar men min bror och kusin till en helg i oktober, vi har planerat och köpt grejor och bokat boende och fixat med hundvakter och barnvakter osv... Pratade senast igår om det och hur kul det skulle bli, vi skulle skjuta lerduvor, sjöfågel och jaga rådjur! Yes! allt var klart! Tills man imorse hade en röstmeddelande på luren; Det blir ingen jakt. Han som vi ska bo och jaga hos/med ska laserkorrigera synen på fredagen samma vecka, allt e inställt! Behöver jag tala om hur ruttet det känns...? *suck*
Publicerat September 20, 201015 yr Tråkigt när sådant där sker, det är kanske ingen tröst att säga att det kommer fler gånger. /Christian
Publicerat September 20, 201015 yr Mycket tråkigt... Men vad jag hört så kan man köra hem själv efter operationen... Hade en kollega som gjorde det och han körde inom en timme efter operationen. David
Publicerat September 21, 201015 yr Författare Mycket tråkigt...Men vad jag hört så kan man köra hem själv efter operationen... Hade en kollega som gjorde det och han körde inom en timme efter operationen. David Kan kan man kanske, men bör man verkligen det? känns aningens risky! Hur som haver så verkar min förtvivlan vändas till glädje igen iaf, verkar som att det blir jakt ändå, på västkusten i laholmtrakten! =)