Publicerat September 20, 201015 yr HAlloj. Lasern har en enorm räckvidd och sitter bra på vapnet, går att fokusera på mkt långt avstånd. Tyvärr ser djuren ljuset - vi har provat otaliga tillfällen. Spara pengarna och köp en mörkerkikare + vanlig skjutlampa..
Publicerat September 21, 201015 yr Författare ok, tack för ditt svar. Har en Nextorch som jag inte är riktigt nöjd med, skulle vilja ha lite mer kräm... Funderar på en Solarforce på 600 lumen.
Publicerat September 21, 201015 yr Köpt ledlenzer och tror den skulle spöa skiten ur många andra,grymt ljus och finns på clas olson för 395 eller 795 med hela kit för bössan och bättre kvalla tror jag..
Publicerat September 21, 201015 yr Även jag har funderat på en ND30 eller varför inte en ND50 men jag ryggar för att de inte tål kyla och när man nu läser att djuren ser ljuset så faller ju hela idén... Ett IR sikte vill jag inte ha helt enkelt även om jag "tror" att jag får använda det på åkrarna just nu. //
Publicerat September 22, 201015 yr Ett IR sikte vill jag inte ha Tror du inte har råd eller ens får tag på nått IR-sikte överhuvudtaget.... /Må