Publicerat September 21, 201015 yr hej jag har nu fått tag i en bastard haha. någon har någon erfarenhet av denna blandning? 75% finnstövare 25% finnspets
Publicerat September 21, 201015 yr Jag har hört att dylika blandningar kan spränga sig. Om den får finnspetsens jaktlust då dvs...
Publicerat September 27, 201015 yr Författare verkar lovande han har drivit 2 harar men han är som en valp för han har inte varit utanför hundgården med förra ägaren och är 2 år nu är det bara söket som fattas hos han för nu går han i koppel och inkallningen funkar verkar vara väldigt lättlärd.
Publicerat September 27, 201015 yr verkar lovande han har drivit 2 harar men han är som en valp för han har inte varit utanför hundgården med förra ägaren och är 2 år nu är det bara söket som fattas hos han för nu går han i koppel och inkallningen funkar verkar vara väldigt lättlärd. Har nog varit på dina marker vad jag förstår? kriberg?Komma hem igårefter en veckas jakt. du behöver inte så långa utsök för att få tag på en hare där. . de tog aldrig längre en 10 min med finnstövarn har så hade hon traj
Publicerat September 27, 201015 yr Jag har hört att dylika blandningar kan spränga sig. Om den får finnspetsens jaktlust då dvs... menar du på allvar att du sett en finskspets som har bättre jaktlust än en finskstövare