Publicerat September 22, 201015 yr Hej! Jag heter Tobias och bor i närheten av Karlstad i Värmland. Tog min examen i våras men jagade med far när jag var yngre. Skall vara med på min första älgjakt nu i höst uppe i glaskogen. Jag söker efter lite egen el del i jaktlag som jagar småvilt. Är det någon som behöver lite sällskap i skogen så är det bara att höra av sig!!
Publicerat September 22, 201015 yr Äntligen fler värmlänningar, här svämmar det snart över av Smålänningar Välkommen hit
Publicerat September 22, 201015 yr Whosh, trodde först det var Emil Kåberg Men du är välkommen också Det trodde jag med lite häftigt hade det varit Dock inte helt otroligt att det hade varit han för Emil både jagar och förr innan hockeykarriären var han ute och tävlade lite med hagelbrakaren
Publicerat September 22, 201015 yr Författare oj oj, tack för detta varma mottagande Och gällande Emil så får vi hoppas att han har god jaktlycka på indianer i LLA i möra
Publicerat September 22, 201015 yr Hej och hjärtligt välkommen till detta eminenta forum! Håller självklart tummarna för FBK!