Publicerat September 22, 201015 yr tjena! ni som går eftersök mm, kan ni ge mig en bra rekommendation på en pannlampa modell värre och ev var man köper den. ska köpa in en till jobbet då vi får utryckning i mörker för att leta ev radioaktivitet i natten eller i någon gammal industri - ni fattar att det ska lysa bra! ett par tusen kan den säkert kosta och det ska vara led-belysning så batterierna håller iaf 2-3 timmar. hit me with some suggestions!
Publicerat September 22, 201015 yr har inte nån erfarenhet av just eftersök i mörker men kan rekomendera Mila, silva och neverlost lampan
Publicerat September 22, 201015 yr tjena!ni som går eftersök mm, kan ni ge mig en bra rekommendation på en pannlampa modell värre och ev var man köper den. ska köpa in en till jobbet då vi får utryckning i mörker för att leta ev radioaktivitet i natten eller i någon gammal industri - ni fattar att det ska lysa bra! ett par tusen kan den säkert kosta och det ska vara led-belysning så batterierna håller iaf 2-3 timmar. hit me with some suggestions! Är det tillräckligt radioaktivt så lyser det ju ändå..
Publicerat September 22, 201015 yr Är det tillräckligt radioaktivt så lyser det ju ändå.. Du har aldrig träffat Karl personligen eller hur? Har har en lysande personlighet... Angående lampor hade jag lagt min röst på någon av de nya Silva, de verkar vara sjukt skarpa. /Christian
Publicerat September 22, 201015 yr Författare fy fasiken vad lågt ni kom in i denna tråden jo men det ska inte vara bara de som lyser bra utan det ska vara dem med lite effekt i som kräver kylflänsar på hållaren så den kyls av. ni fattar edit: tänk 900-1000 lumen eller så...
Publicerat September 22, 201015 yr Du har aldrig träffat Karl personligen eller hur? Har har en lysande personlighet... Angående lampor hade jag lagt min röst på någon av de nya Silva, de verkar vara sjukt skarpa. /Christian Nej tyvärr, inte ännu, bara haft förmånen att tala med honom på telefon. Silva ja, det tror jag också på, har ingen själv, men sett de som har, och den gör natten till dag. Men de är för dyra för en stackars fattig bondlurk som en annan...
Publicerat September 22, 201015 yr När jag ber riktigt snällt så får jag låna min söta hustrus Silva, sjukt mycket kräm i den. Jag tror aldrig att du kan få samma ljusstyrka i en LEDlampa som i en med halogen. Men köper du en bra halogenlampa med stort batteripack så räcker den ändå rätt många timmar.
Publicerat September 22, 201015 yr När jag ber riktigt snällt så får jag låna min söta hustrus Silva, sjukt mycket kräm i den. Jag tror aldrig att du kan få samma ljusstyrka i en LEDlampa som i en med halogen. Men köper du en bra halogenlampa med stort batteripack så räcker den ändå rätt många timmar. Silvas värsting i led som faktiskt är vassare. Alpha 4 Mila har en motsvarande som ska vara ännu bättre sägs det pris 4-5000
Publicerat September 22, 201015 yr http://www.letro.se/ Kolla här, Silvas Alpha6 kommer in i januari igen ser det ut som.
Publicerat September 22, 201015 yr Författare http://www.letro.se/Kolla här, Silvas Alpha6 kommer in i januari igen ser det ut som. jag hittade en som hette mila zenith, ska höra lite om den med. 1000 lumen och 5 timmar batteritid.
Publicerat September 22, 201015 yr tjena!ni som går eftersök mm, kan ni ge mig en bra rekommendation på en pannlampa modell värre och ev var man köper den. ska köpa in en till jobbet då vi får utryckning i mörker för att leta ev radioaktivitet i natten eller i någon gammal industri - ni fattar att det ska lysa bra! ett par tusen kan den säkert kosta och det ska vara led-belysning så batterierna håller iaf 2-3 timmar. hit me with some suggestions! Här finns många bra pannlampor som orienterare använder för natt-orientering: http://www.mila.nu/web/folder.asp?folderID=189
Publicerat September 22, 201015 yr jag hittade en som hette mila zenith, ska höra lite om den med. 1000 lumen och 5 timmar batteritid. I like Såg på nätet häromdagen att nån krängde dom för 2700:- Annars har du KeYbOnE här på forumet som säljer såna.
Publicerat September 22, 201015 yr I like Såg på nätet häromdagen att nån krängde dom för 2700:- Annars har du KeYbOnE här på forumet som säljer såna. Priserna har gått ner rejält hos generalagenten nu det sista. Så ett bättre pris än det matchar jag utan problem som det är nu på Mila Zenith.
Publicerat September 22, 201015 yr Författare Priserna har gått ner rejält hos generalagenten nu det sista. Så ett bättre pris än det matchar jag utan problem som det är nu på Mila Zenith. jag ska ha två så kan du fakturera har vi en deal på zenith:ar pma isåfall. kalle
Publicerat September 22, 201015 yr jag ska ha två så kan du fakturera har vi en deal på zenith:arpma isåfall. kalle Du har ett PM...
Publicerat September 22, 201015 yr Författare det luktar förmånsbeskattning här kalle HAHA! det skulle kunna vara så Herr ekonom! dock kommer den ligga i insatsväskan på jobbet förutom på helger den ska naturligtvis utvärderas, även "jobbets" nya led lenser som åkte med i varukorgen idag. Just nu är jag trött på att syssla med skit så det får upp en klass på grejerna på jobbet. skulle en strålkälla på 1,6x1mm i storlek vara på drift så tänker iaf inte jag ha dålig belysning när jag letar efter skiten på knä i ett rätt ruttet strålfält. nä snåla arbetsgivare är jag trött på därför köper jag inte skit utan har alltid argumentet att " annars får du göra det". har även utvärderat avståndsmätaren ibland och jag skäms inte. Det står i min arbetsbeskrivning att jag ska vara väl inarbetad med utrustningen som jag förfogar över, jag upprätthåller med glädje min kompetens! min digitalkamera dog idag, den pallade inte nåt som jag aldrig får veta, köpte en ny som ska tåla att tappas i vatten. canon ixus=skit.
Publicerat September 27, 201015 yr petzel ultra har bättre batteri och det gör mer än styrkan när dom är så pass vassa bägge 2..