Publicerat September 22, 201015 yr Här är mina 3 djur plus ett rådjur som jag skjutit sen jag fyllde 16 och äntligen fick börja skjuta och inte bara titta på. Nu är de bara gris och älg kvar sen är alla "favoritdjuren" avklarade. Och förhoppningsvis så blir älg och gris troffèerna lika lyckade som dom andra Är nu 18 år och längtar starkt tills älgjakten drar igång
Publicerat September 22, 201015 yr Sicken uppstickare, grattis killen, den där kronhjorten var inte dålig och inte heller doven, det är till att ha börjat hårt och sedan planera för att öka. Hatten av, från en som har jagat längre än vad du är gammal och absolut inte har sådana troféer att visa från jakten. /Christian
Publicerat September 22, 201015 yr Stort grattis till dom otroligt fina troféerna! Jag själv börjar med att skjuta alla dåliga troféer och går uppåt, kan vi säga
Publicerat September 22, 201015 yr Författare Tack alla Tyvär så är väll de där dom största jag kommer skjuta under min jägar tid och då hat jag iaf 50 år kvar som jägare Är helspänd på att få skjuta första grisen då vildsvinsjakt är något som bara växer i mina ögon, både som åteljakt och drevjakt