Publicerat September 23, 201015 yr Söker extra mag till min Tikka m65 sporter kal. 6,5x55 Nån som känner till vart de kan ligga ngt eller rent av sitter på ngr extra själv? Funkar även vanliga m65mag i denna stock? Dessa har ju en träbit med greppyta. Vet inte hur vanliga m65 mag ser ut! Tar tacksamt emot alla tipps på extra mag.
Publicerat September 23, 201015 yr Söker extra mag till min Tikka m65 sporter kal. 6,5x55Nån som känner till vart de kan ligga ngt eller rent av sitter på ngr extra själv? Funkar även vanliga m65mag i denna stock? Dessa har ju en träbit med greppyta. Vet inte hur vanliga m65 mag ser ut! Tar tacksamt emot alla tipps på extra mag. Det ser ut och vara längre än mitt, ska försöka ta en bild å läga in. Har för mig jag såg ett vanligt mag. till salu på blocket för ett tag sen, men det var dyrt, 750 spänn tror jag.
Publicerat September 23, 201015 yr Författare Såg också ett häromdagen men de e sålt o säljaren ville ha över 800:- Därav jag började fundera om ett vanligt m65 mag passar till sportern. Måttat
Publicerat September 25, 201015 yr Såg också ett häromdagen men de e sålt o säljaren ville ha över 800:-Därav jag började fundera om ett vanligt m65 mag passar till sportern. Måttat Kollade mitt mag. idag och mitt är ca 10 mm grundare, ditt ser ut att svälja ett par patroner till. Så ett standard mag. kanske inte passar.....???