Publicerat September 24, 201015 yr Jag funderar på att skapa en hemsida till ÄSO och/eller jaktlaget och då jag av naturen är lat vad gäller att sätta mig ner och göra en från grunden + skaffa webhotell mm mm så funderar jag på att använda laget.se som är gratis och man kan få ett ganska snyggt och lättsurfat gränssnitt utan större jobb samt att underhållet blir ganska lätt. laget.se är ju egentligen till för idrott så vet inte om jag kommer godkännas så innan jag gör ett försök där så undrar jag om det finns någon sådan funktion här eller någon annan stans som är till för jakt? Naturligtvis skall tjänsten vara möjlig att få gratis då oftast inkl. reklam och vill man betala så kan man få den utan reklam samt göra lite mer med layout och annat. Mvh Martin Edit: Gjorde en sökning och såg att det redan finns jakt på laget.se så frågan bara om det finns något webhotell med bättre jaktanknytning på denna sida eller SvJF eller annan?
Publicerat September 24, 201015 yr Hej. Använd dig av mittjaktlag.se, gratis och tillräckligt bra funktioner! MVH RG
Publicerat September 24, 201015 yr Jag är också lat och skulle därför lagt upp hemsidan som blogg på wordpress, eller kanske någon annan stans men jag tycker att av de bloggar jag utforskat lite noggrannare så är har wordpress oftast bäst funktioner och funktionalitet. Hej. Använd dig av mittjaktlag.se, gratis och tillräckligt bra funktioner! Den kände jag inte till. Verkar vara helt OK, skall kika närmare på det....
Publicerat September 24, 201015 yr Författare Hej. Använd dig av mittjaktlag.se, gratis och tillräckligt bra funktioner!MVH RG Den sidan verkar ju helt klart vara det jag söker Tackar
Publicerat September 24, 201015 yr Jag använder den till jaktlaget och tycker det är ett smidigt sätt att få ut information. Tyvärr är jaktlags medlemmarna rent utav skitdåliga på att gå in på sidan, så det brukar bli en hel del mass sms.