Publicerat September 25, 201015 yr Hej! Jag har plockat av sikte och korn på pipan efterson jag aldrig använder det, och vill få plats med en flipup på kikaren. Men nu har jag upptäckt att det i främre skruvhålet till kornet är hål rakt igenom pipan till loppet. Va fan, ska det va såhär! Måste ju blivit vid borrningen i fabriken. Vad kan man förvänta sig av detta? Funderar på att antingen kapa pipan eller byta bössa! /Nissen
Publicerat September 25, 201015 yr Hej!Jag har plockat av sikte och korn på pipan efterson jag aldrig använder det, och vill få plats med en flipup på kikaren. Men nu har jag upptäckt att det i främre skruvhålet till kornet är hål rakt igenom pipan till loppet. Va fan, ska det va såhär! Måste ju blivit vid borrningen i fabriken. Vad kan man förvänta sig av detta? Funderar på att antingen kapa pipan eller byta bössa! /Nissen Har du inte märkt något precisionsmässigt förut så är det ju inget o bry sig om. Mvh.
Publicerat September 26, 201015 yr Är det längst fram på pipan spelar det ju mindre roll. Chansen är större att det skaver av från kulan men å andra sidan kan du rengöra med tryckluft