Publicerat Februari 2, 200620 yr Det var meningen att det skulle bli fler, men kameran strejkade i kylan ena dagen Vi hade två helt underbara dagar med sol.
Publicerat Februari 2, 200620 yr Författare En del skidåkande blev det, men det blir "kondis" till fjälljakten
Publicerat Februari 2, 200620 yr Författare Spår efter fågel fanns det, så här ser massor av tallar ut på myren.
Publicerat Februari 2, 200620 yr Författare Jag hade någon orre på "G" men de hade nerverna utanpå fjädrarna den här gången.
Publicerat Februari 2, 200620 yr Författare Som tur var fick vi med oss en tjäder hem, (sista dagen) Jarmo lyckades till slut.
Publicerat Februari 2, 200620 yr Författare Så en välförtjänt fika blev det, det var vi värda efter många kilometer i skog och myr.
Publicerat Februari 2, 200620 yr Så en välförtjänt fika blev det, det var vi värda efter många kilometer i skog och myr. Varför lyckades det inte för Dig?
Publicerat Februari 2, 200620 yr Författare Nja...jag är ju rädd om återfödseln av gråfågeln, fast jag var ju mest ute för att få kondis till fjälljakten. :
Publicerat Februari 2, 200620 yr Nja...jag är ju rädd om återfödseln av gråfågeln, fast jag var ju mest ute för att få kondis till fjälljakten. : Jag förstår.
Publicerat Februari 2, 200620 yr Bra att du tänker på de stackars fågelkrakarna... ;D Fina bilder!! Man blir dock gråtfärdig över att gråfågeljakten är slut för denna gång - nästan 7 mån tills det är dags igen... :'(
Publicerat Februari 2, 200620 yr man blir faktiskt lite avis då man hade en bössa som sköt sämre än min slangbella som jag hade vid 10års åldern så såg jag en hel del fågel då jag var ut. nu iår med rejäla grejjer lyser fågeln med sin frånvaro. surt sa räven. men men, ripjakt i ritsem återstår får ta revanch där borta ist ;D