Publicerat September 28, 201015 yr Kan man hitta fungerande crackade kartor. Eller måste man köpa dem? Någon som har och inte behöver så köper jag gärna. Alla tips är välkomna. Pro V2 eller liknande. Jag har en Garmin GPSmap 60CSx Mvh John
Publicerat September 28, 201015 yr Kan man hitta fungerande crackade kartor. Eller måste man köpa dem? Någon som har och inte behöver så köper jag gärna. Alla tips är välkomna. Pro V2 eller liknande. Jag har en Garmin GPSmap 60CSx Mvh John Var ju nån som annonserade ut kartor här på forumet för ett tag sen... Ska se om jag hittar rätt på den annonsen
Publicerat September 29, 201015 yr Var ju nån som annonserade ut kartor här på forumet för ett tag sen... Ska se om jag hittar rätt på den annonsen Friluftskartan finns att få tag på i crackad version, alla fyra delar... Lite trix med att få det att fungera men när man väl fått in det i Astron så fungerar det kanon :-)
Publicerat September 29, 201015 yr Författare Det är det där med micklet jag inte riktigt pallar. Det blev en tripp till jaktaffären idag och köpte originalet. Svealand 1895:-
Publicerat September 29, 201015 yr Det är det där med micklet jag inte riktigt pallar.Det blev en tripp till jaktaffären idag och köpte originalet. Svealand 1895:- Klokt gjort jag kör med en köpes karta med Slipper man bekymmer... Men däremot om man kommer över en friluftskartan prime (fastighetskartan) län eller hela sverige då den finns hitta olåst det är kanon