Publicerat September 29, 201015 yr Hej, Stefan heter jag och är en tvåbarnsfar på 40år boendes i Gävle, Under 90-talet och början av 2000-talet var jag en mycket aktiv jägare med många jaktdagar per år. Sen kom en period av utbildning, flytt söderut, nytt jobb och bildande av familj emellan. Det fanns inte längre någon tid att avsätta för jakt . Senaste åren har i alla fall längtan tillbaka till jakten gjort sig allt mer påmind! Nu är tiden mogen för att återvända till det som alltid har funnits inom mig!
Publicerat September 29, 201015 yr Tycker jag känner igen dig, det måste vara hjortskinnsjackan, välkommen hit förresten. /Christian
Publicerat September 29, 201015 yr Näe, FBK!!!! Välkommen, vilka du än håller på!!! Du kommer inte ångra dig!
Publicerat September 30, 201015 yr Författare Varmt välkommen! Flyttat söderut, varifrån? Flyttlasset gick från Örnsköldsvik(heja MODO) till Gävle.
Publicerat Oktober 2, 201015 yr Hej och hjärtligt välkommen till detta eminenta forum! (tillhör inte nykomlingarna längre.... )