Publicerat September 29, 201015 yr Hej mitt namn är Johan och är 28 år. Jag har jagat i ca 4 år aktivt och med jägarexamen Har varit med på jakt sporadiskt sedan barnsben med morfar och morbror så har ju fått en gedigen "gammaldags" utbildning. Men sedan jag tog jägarexamen för 4 år sedan så har jag väl tänkt om gällande en del saker. Har ett jaktbehov som är svårt att mätta och intresserad av det mesta som har med naturliv att göra. Bor i halland.... så HEj allesammans !! =)
Publicerat September 29, 201015 yr Lindesberg ligger väl inte i Halland Sist jag kollade låg det kvar i Västmanland, i hjärtat av Bergslagen Skojar bara, välkommen hit
Publicerat September 29, 201015 yr Författare Lindesberg ligger väl inte i Halland Sist jag kollade låg det kvar i Västmanland, i hjärtat av Bergslagen Skojar bara, välkommen hit haha du har så sant så..... men gården jag kommer ifrån heter faktiskt lindesberg =)