Publicerat September 30, 201015 yr Hittade radion som stod i vapenskåpet, hittade även laddaren med en gång o redan då borde jag fattat att något var fel. Skickar i prylarna i e hål de ska vara i men tror ni radion laddas..... NEJ självklart inte. Lampsaten lyser inte på ladaren o inte ett skit händer med radion. Jag orkar inte med sådant här skit just nu. Funderar allvarligt på att köra ut till handlarn i morgon bitti o hämta en ny radio i morgon, min är ju något år............. //
Publicerat September 30, 201015 yr Författare NU när jag letat upp torrkassetten till slut, ja vad händer då................ Radion laddar igen Skit samma slutet gott allting gott //
Publicerat Oktober 3, 201015 yr NU när jag letat upp torrkassetten till slut, ja vad händer då................Radion laddar igen Skit samma slutet gott allting gott // "Tre v och ett h" Denna gången var det ett h; dvs ett hot som gjorde susen. (hot om utbyte av radion) Tre v = vilja, våld och vaselin (att ta till då det kniper) Raggarö
Publicerat Oktober 3, 201015 yr Du glömde vapenfett...våld och vapenfett. Funkar inte det...använd mer våld