Publicerat Oktober 1, 201015 yr som överskriften tyder så har mitt spätt (HQ 640 9,3x57 ) börjat o kronla får fan inte nån årdning på det, antingen är de laddningensom inte passar fast ja prövat ut den o den gick hål i hål på tästen men nu går de som katt skit. så vet inte vad ja ska göra hinner inte byta både fästen o kikare innan älg jakten från är om jag inte ska sätta på Weaver fästerna igen eller köra med samma som ja kör med nu. sen sitter de et miruko sikte på nu oxå. kan vara vad som hälst som spökar. vet nån vad de är för skillnad på VV 140 krut o normas 202 krut? vore tacksam för svar.
Publicerat Oktober 1, 201015 yr som överskriften tyder så har mitt spätt (HQ 640 9,3x57 ) börjat o kronla får fan inte nån årdning på det, antingen är de laddningensom inte passar fast ja prövat ut den o den gick hål i hål på tästen men nu går de som katt skit. så vet inte vad ja ska göra hinner inte byta både fästen o kikare innan älg jakten från är om jag inte ska sätta på Weaver fästerna igen eller köra med samma som ja kör med nu. sen sitter de et miruko sikte på nu oxå. kan vara vad som hälst som spökar. vet nån vad de är för skillnad på VV 140 krut o normas 202 krut? vore tacksam för svar. men kompis, vad är det för kikare du har då?
Publicerat Oktober 1, 201015 yr Författare de är ett okänt märke alu fästen o en gammal miruko tub fast 4
Publicerat Oktober 1, 201015 yr Visserligen är 9,3-57 hyfsat snäll i rekylen, men med min (visserligen rätt ringa) erfarenhet så hade jag bytt till stålfästen och provat igen...
Publicerat Oktober 1, 201015 yr Författare helt klart ska de bytas til lstål fästen sen även när ekonomin tillåter blir de ett Trjicon 1,25-4x25
Publicerat Oktober 1, 201015 yr om du vill kan du låna en fast 4:a, en pecar jag har med weaver alufästen som jag vet är skottfasta. det ser kanske inte så fräckt ut men det är skottfast. dock är det inte centrerade riktmedel. just a offer... kasst att missa älgjakten för småsaker.
Publicerat Oktober 1, 201015 yr Ta Karls erbjudande bums! Kikarsiktet som sitter på nu går också under namnet Mirakel kikare - det är det om de håller..... De var budgetsikten när de kom och det var ett tag sedan..... Kolla bara så klackar mm sitter ordentligt och även så att kolven inte spruckit. //K9
Publicerat Oktober 1, 201015 yr Författare om du vill kan du låna en fast 4:a, en pecar jag har med weaver alufästen som jag vet är skottfasta. det ser kanske inte så fräckt ut men det är skottfast. dock är det inte centrerade riktmedel. just a offer...kasst att missa älgjakten för småsaker. Tackar kalle skicka upp grejerna på måndag så ska jag ladda mera skot to fixa så ja får jaga älg. kan skicka ner lite 8x57or som tack för erbjudandet
Publicerat Oktober 1, 201015 yr Tackar kalle skicka upp grejerna på måndag så ska jag ladda mera skot to fixa så ja får jaga älg.kan skicka ner lite 8x57or som tack för erbjudandet jag skickar upp det, lugna puckar. vi kan se så att allt funkar som det ska först. du får ge mig din adress via pm bara. jag skickar det rekat så får du kolliid så du kan plocka upp paketet snabbast möjligt. du får skicka ner en bit rökt älg om du klipper en! deal? /kalle
Publicerat Oktober 1, 201015 yr Författare jag skickar upp det, lugna puckar. vi kan se så att allt funkar som det ska först. du får ge mig din adress via pm bara. jag skickar det rekat så får du kolliid så du kan plocka upp paketet snabbast möjligt. du får skicka ner en bit rökt älg om du klipper en! deal? /kalle okej, ja de är taget