Publicerat Oktober 3, 201015 yr Vilken pipa anser ni fungera bäst för räv? Tänkte köpa en, men vet inte vilken som fungerar bäst .
Publicerat Oktober 3, 201015 yr Jag använder Crit`r call Pewe. 3 Rävar skjutna denna säsong, men betydligt fler inlockade. För min del funkar den perfekt
Publicerat Oktober 3, 201015 yr Författare Jag använder Crit`r call Pewe.3 Rävar skjutna denna säsong, men betydligt fler inlockade. För min del funkar den perfekt Är det svårt att locka med den pipan?
Publicerat Oktober 3, 201015 yr Svårt, allt är ju relativt. Oftast är det inte själva pipan som är svårigheten. Det finns så oerhört många andra faktorer som spelar in på om man ska lyckas med sitt rävlock. Börja med att titta på Lindrots lockfilmer. Det kan säkert oxå variera en hel del på rävtätheten på olika ställen.
Publicerat Oktober 3, 201015 yr Postar denna populära tråd... http://www.jaktsnack.se/index.php?showtopic=17506
Publicerat Oktober 18, 201015 yr Författare Nu har jag beställt en Crit´R Call Peewee pipa Hoppas man kan locka in nån räv
Publicerat Oktober 19, 201015 yr Nu har jag beställt en Crit´R Call Peewee pipa Hoppas man kan locka in nån räv Ett mycket bra val o sen lycka till med lockandet Mvh.
Publicerat Oktober 20, 201015 yr Nu har jag beställt en Crit´R Call Peewee pipa Hoppas man kan locka in nån räv Blir nog till att beställa en sådan
Publicerat November 20, 201015 yr Pee Wee:n är en erkänt bra lockpipa med många rävar på samvetet. Mvh Lennart