Publicerat Oktober 4, 201015 yr Någon som kan hjälpa till? Jag söker en Winchester bygel med piplängd man kan få jaktlicens på (inte trapper) Helst i kaliber 44 magnum, men andra kalibrar kan vara av intresse med beroende på vad det är tex en äldre modell eller en takedown version. Vet ni av någon handlare som kan ha sådant liggandes?. Jag har sökt som en tok.
Publicerat Oktober 4, 201015 yr Nope, har inget tips ännu, men jag vet ju att du jagar en, så jag har hållt ögonen öppna.
Publicerat Oktober 4, 201015 yr Torsbohandel har denna på lager ID: 49261 Vapentyp: Kulgevär PipArr: Bygelrepeter Fabrikat: Winchester Modell: 94 Kaliber: .44 Mag (11,2X32) Pris: 3500 kronor N/B: Beg Kommentar: Det finns ingen kommentar hemsida : http://www.torsbohandels.com/
Publicerat Oktober 4, 201015 yr Författare sett den, den är körd i fräs på pipan och i dåligt skick. men jag har nu hittat en annan..
Publicerat Oktober 4, 201015 yr jaguargruppen hade en marlin 45-70 i svensk jakt nr 10 2010. torsbo handel är bl.a återförsäljare för dom. men det är en ny repeter för 8995
Publicerat Oktober 4, 201015 yr kan tipsa om en till Winchester en win.M94 men en 30-30 http://www.kjellsvapen.se/index.php?option...5&view=item
Publicerat Oktober 5, 201015 yr Antingen genom att buda i auktion eller "köp nu" på objekt som har den knappen. Funkar som Tradera och eBay fast med vapen. Där finns massor av fina vapen till ofta väldigt bra priser. Det enda papper extra utöver licensansökan är detta, fyll i och lämna in tillsammans med ansökan. Säljaren behöver dokumentet för att få ut exportpapper hos sin respektive myndighet. Inga konstigheter alls, kostar inget extra. OBS! Det går bara att buda och registrera sig på den tyska sidan, de andra, ex engelska är bara för att titta. Lycka till
Publicerat Oktober 5, 201015 yr Kom på att de som säljer inom EU/internationellt som regel är bra på engelska, så är man som jag inte särskilt bra på tyska är det inget problem..
Publicerat Oktober 7, 201015 yr Han hade en winchester 94 AE i 44 Magnum på Värnamo vapen, var där idag. tror den kostade 3,400 med ett gammalt rödpunkt monterat. Vet ej hur lång pipan var dock. Mvh Magnus.