Publicerat Oktober 6, 201015 yr Ett tips va på Mediamarkt i umeå och köpte sikten monarch E 1,1-4x24 IL och dem matchade priserna på XXL inga problem sa säljaren som jobbar där Cristian jobbade tidigare på Swefo som ansvarig på sport optik och yrkesfoto, han tar han om hela Foto avd ,han har tagit hem sikten handkikare tubikare och så kommer andra kända märken på sikten snart så han ,men endast på mediamarkt i umeå ingen annan mediamarkt är auktoriserad . Och tror att han är Pacco = Cristian
Publicerat Oktober 6, 201015 yr Ett tips va på Mediamarkt i umeå och köpte sikten monarch E 1,1-4x24 IL och dem matchade priserna på XXL inga problem sa säljaren som jobbar där Cristian jobbade tidigare på Swefo som ansvarig på sport optik och yrkesfoto, han tar han om hela Foto avd ,han har tagit hem sikten handkikare tubikare och så kommer andra kända märken på sikten snart så han ,men endast på mediamarkt i umeå ingen annan mediamarkt är auktoriserad .Och tror att han är Pacco = Cristian En och samma person //
Publicerat Oktober 6, 201015 yr Författare En och samma person // Jag förstod det ,läste en hel del på hans inlägg va det gäller optik. sjukast var att jag köpte för några år sen två sikten av honom men han hade hår på skallen då och ingen skägg ,nu har han rakad skalle och skägg!
Publicerat Oktober 6, 201015 yr Jag förstod det ,läste en hel del på hans inlägg va det gäller optik. sjukast var att jag köpte för några år sen två sikten av honom men han hade hår på skallen då och ingen skägg ,nu har han rakad skalle och skägg! Mängden hår ska väl vara densamma Sjukt kunnig inom optik i vart fall. //
Publicerat Oktober 6, 201015 yr VA FAN!! Jag jobbar för samma företag som honom och inte får då jag ta hem några kikarsikten... Har bråkat med Nikon om det i 3 år... Tror det blir ett litet samtal till Umeå imorrn... //Patrik
Publicerat Oktober 6, 201015 yr VA FAN!!Jag jobbar för samma företag som honom och inte får då jag ta hem några kikarsikten... Har bråkat med Nikon om det i 3 år... Tror det blir ett litet samtal till Umeå imorrn... //Patrik Enligt vad han sa till mig så är de de ända som handlar med sikten.. //
Publicerat Oktober 7, 201015 yr Enligt vad han sa till mig så är de de ända som handlar med sikten..// Så skulle det kunna vara men då har jag också den teoretiska chansen att få sälja Nikons sikten. Vilket är motsatsen till vad Nikon sagt till mig... Tyvärr sitter varken jag eller mina kollegor på den expertisen som behövs om man ska få igång försäljningen av kikarsikten, i motsats till allas vår expert Pacco. Ska nog ta och ringa till min alldeles nyligen funna kollega iaf i morgon. Behöver ju trots allt nya sikten till 2 av bössorna! //Patrik
Publicerat Oktober 7, 201015 yr Författare Tycker att det känns kul med den sortiment dem 11 sikten Framme att man kunde klämma och känna på samma med handkikare tydlingen hade han sortera för ornitologer och jägare han hade själv 22 handkikare som testar själv . Han nämnde att alla och endast jaktsidan medlemmar skulle få bättre priser vilket jag fick så kolla Patrik med honom .
Publicerat Oktober 7, 201015 yr Tycker att det känns kul med den sortiment dem 11 sikten Framme att man kunde klämma och känna på samma med handkikare tydlingen hade han sortera för ornitologer och jägare han hade själv 22 handkikare som testar själv . Han nämnde att alla och endast jaktsidan medlemmar skulle få bättre priser vilket jag fick så kolla Patrik med honom . Hann inte med att ringa idag... Får bli i morgon. Måste ju få lite tips och förslag på vad man ska ha. Jag menar, det är ju inte varje dag man hittar så här intressant kompetens i företaget! //Patrik
Publicerat Oktober 9, 201015 yr Författare Du få se till prata med cristian dem matchade alla priser från Handladigital me ,det som är bra att Mediamarkt har kikarna sikten hemma med pris garanti . Mina sikte som jag har nu Nikon monarch 2,5-10x56 belyst Nikon 5-20x44 Nikon 1.1-4x24 belyst Och funderar på en handkikare eller två handkikare en 8x30 och 8x50,56 Ni som kör med två kikare hur upplever ni ?är det värt med två st eller blir det 8x42 Pacco sa att det fanns några i här som kör med två olika va tycker ni ?
Publicerat Oktober 15, 201015 yr Bor ni i umeå och ska köpa nikonkikarsikte, glöm inte bort vapencentrum. Jag köpte ett monarch III 4-16x50 där och priset var lååångt under handla digitalts pris och jag tror faktiskt inte att media markt skulle kunna ge mig ett bättre pris än det jag fick. Fast man vet ju aldrig förstås...
Publicerat Oktober 15, 201015 yr Författare Bor ni i umeå och ska köpa nikonkikarsikte, glöm inte bort vapencentrum. Jag köpte ett monarch III 4-16x50 där och priset var lååångt under handla digitalts pris och jag tror faktiskt inte att media markt skulle kunna ge mig ett bättre pris än det jag fick. Fast man vet ju aldrig förstås... Tror att du har missat hur Mediamarkt funkar och det är att dem har pris garanti och ska vara billigaste ,är nån annan billigare så lägger dem sig under och har du fått det billigare på en annan butik får du mellan skillnaden tillbaka och det gäller allt . Sen bryr jag mig inte om dem är billigt eller inte, det jag vill ha är service och kunskap oavsett vad jag handlar och det ända jag ville va bara att tipsa om att dem hade sikten och sen är det upp till var och en var man vill handla Sorry om du tog illa upp
Publicerat Oktober 15, 201015 yr Tror att du har missat hur Mediamarkt funkar och det är att dem har pris garanti och ska vara billigaste ,är nån annan billigare så lägger dem sig under och har du fått det billigare på en annan butik får du mellan skillnaden tillbaka och det gäller allt .Sen bryr jag mig inte om dem är billigt eller inte, det jag vill ha är service och kunskap oavsett vad jag handlar och det ända jag ville va bara att tipsa om att dem hade sikten och sen är det upp till var och en var man vill handla Sorry om du tog illa upp Varför i hela världen skulle jag ta illa upp. Jag är inte på något sätt knuten till någon butik. Som konsument inom en dyr hobby så vill jag ha de bästa priserna jag kan få utan att ge avkall på garantier och service. För mig var, i detta fall, vapencentrum billigare. Nästa gång kanske mediamarkt är billigare och då kanske affären sker där. Det där med prisgaranti är dessutom rätt lurigt. Om man handlar hos en mindre handlare så får man ofta ett bra pris som skiljer sig från det ordinarie priset. Detta pris får du ju oftast muntligt och att sedan "bevisa" det för prisgarantistället är inte alltid så lätt. Jag var själv med om det när jag köpte ett tangentbord. Teknikmagasinet var billigare än media markt och jag frågade då om prisgarantin. Jag fick det lite billigare till slut men det föregicks av en stunds diskussion där jag upplevde det som att de trodde jag ljög.