Publicerat Oktober 7, 201015 yr Har blivit bjuden på fågeljakt imorgon. Ska bli så himla kul. Och det ska inte regna som det gör nu. Programmet är som följer: Samling och lerduve skytte 09.00 två serier a 25 duvor/man Genomgång för jakt med stående fågelhund kl 0945-10.00 Jakt 10.00-12.00 med stående hund Lunch 12.00-13.00 enklare lunch Jakt 13.00-15.45 stående hund Middag16.00-17.00 soppa Uppklapp på änder och därefter sträckjakt, start ca 17.00 och slut när det mörknar. Har slängt in ett ton hagel i bilen. Det kan bli rätt mycket skjutet. Jag har ju med mig dom där två gubbsen som var i argentina i våras och pangade duvor och perdies (var det så dom hette dom där små rappisarna) Kameran är med så det kommer bilder. CC Ps. Kepsen är med och sida sidan, som den engelsman man inte är. :D
Publicerat Oktober 7, 201015 yr Tada...vem skall joina istället för att sitta på kontor...har dock inte hunnit träna så mycket på swingen sedan man var på Pampas
Publicerat Oktober 7, 201015 yr Författare Sida sida kommer att göra sig bra samt min engelsska keps. Sen får ju STOJJAN komma med grand canaria mössan