Publicerat Oktober 7, 201015 yr Tjena varit medlem här ett tag men inte varit så aktiv,men läst mycket. Finns väldigt mycket mat nyttigt att läsa här. Jag är då en "grabb" på 29 år jagar i södra småland och även i blekinge favorit jakt,,,ja det mesta men främst älg,gris och rådjur då med drivande hundar förstås har jagat sen jag var 15 men varit med sen jag kunde gå och vara relativt tyst
Publicerat Oktober 7, 201015 yr Författare Nej du är född 7 km in på blekinge sidan men ett par led lägre bak så är jag det... Och Tack...
Publicerat Oktober 8, 201015 yr Nej du är född 7 km in på blekinge sidan men ett par led lägre bak så är jag det...Och Tack... Du får väl va välkommen ändå. I vilken trakt jagar du?
Publicerat Oktober 8, 201015 yr Nej du är född 7 km in på blekinge sidan men ett par led lägre bak så är jag det...Och Tack... Alla har vi våra brister //
Publicerat Oktober 8, 201015 yr Författare Du får väl va välkommen ändå. I vilken trakt jagar du? Jag jagar ca 6 km söder om ryd,Fridafors,slattesmåla med omnejd... Och tack
Publicerat Oktober 8, 201015 yr Författare Hej och välkommen! Tack Kristin...Och alla för det varma bemötande