Publicerat Oktober 10, 201015 yr Jag skulle vija prova, men har inte riktigt kommit på hurjag ska montera telefonen. Kanske med nån form av häftmassa som man satte upp AC/DC plancherna med i sin ungdom, fast lite mer bara. Typ så har skulle det kunna se ut. Fast det kanske blir svårt att sikta genom iPhone displayen. Bättre då att montera kameran på eller bredvid siktet. Så här... I båda fallen håller jag bara kameran för hand...
Publicerat Oktober 10, 201015 yr Glasögon med kamera Ska köpa mig ett par bara för att se om dom fungerar kan bli hur kul som helst Mvh Daniel
Publicerat Oktober 10, 201015 yr ärligt talat skippa iphonen å köp en "action-cam" ist iom att jag tvivlar att telefon pallar med många skott innan nånting i den packar ihop
Publicerat Oktober 10, 201015 yr ärligt talat skippa iphonen å köp en "action-cam" ist iom att jag tvivlar att telefon pallar med många skott innan nånting i den packar ihop +1 på den!
Publicerat Oktober 12, 201015 yr Jag har köpt en "nyckelringskamera" på tradera. F¨år väl se hur det fungerar när den kommer.
Publicerat Oktober 12, 201015 yr Ska beställa en såndär liten nycklerings kamera, men har inte hunnit.. Typ 2-300 spänn så må det vara hätn, även för en smålänning. Har filma ltie med den vanliga kameran på bössan och då använt en sk "gorilla stativ" En mindre modell är kanonsmidig att ha med i fickan om så kan man sätta kameran i ett träd, i tornet eller på bössan..bara välja!!
Publicerat Oktober 12, 201015 yr Jag har köpt en "nyckelringskamera" på tradera. F¨år väl se hur det fungerar när den kommer. Skaffat denna, och är mycket nöjd hittills. Dock inte skjutit nåt med den på ännu....