Publicerat Oktober 16, 201015 yr Författare Är det naturgryt på åsen? ja det är naturgryt, finns hur många som helst där. Rävarna brukar gå ner efter ca 10 min, men det beror nog mycket på stövarns drevhastighet också.
Publicerat Oktober 20, 201015 yr ja det är naturgryt, finns hur många som helst där. Rävarna brukar gå ner efter ca 10 min, men det beror nog mycket på stövarns drevhastighet också. häftigt, trodde inte hon var där inne
Publicerat Oktober 21, 201015 yr Här har du ett annat exempel... Måste medge att jag gillar skarpt din hunds grytegenskaper.
Publicerat Oktober 22, 201015 yr Måste medge att jag gillar skarpt din hunds grytegenskaper. Jo, han vet vad han vill. Ser oxå ut som att han i flera fall nedärver detta oxå.
Publicerat Oktober 23, 201015 yr Författare Här har du ett annat exempel... haha snyggt, har det hänt nångång att han fastnat?
Publicerat Oktober 23, 201015 yr haha snyggt, har det hänt nångång att han fastnat? Det var nära en gång men det gick bra.
Publicerat Oktober 24, 201015 yr Ser oxå ut som att han i flera fall nedärver detta oxå. Jo vita har ärvt grytmarkeringen av sin far men hon är mer förliggare än sprängare i gryten Tyvärr så klara räv sig gick inte gräva då de var stenhälla inne i grytet de låg hundnät för hålet som tidigare rävjägare pluggat så dom inte skulle krypa in.
Publicerat Oktober 24, 201015 yr Jo vita har ärvt grytmarkeringen av sin far men hon är mer förliggare än sprängare i gryten Hon lät ungefär som Tarxan i gryt oxå. Han hittade 2 grävlingar i olika gryt idag...den ena åkte dit. Tyvärr så klara räv sig gick inte gräva då de var stenhälla inne i grytet de låg hundnät för hålet som tidigare rävjägare pluggat så dom inte skulle krypa in.
Publicerat November 2, 201015 yr Man kan ju anlita dom här som grytsprängare också ifall man inte har nånting bättre för sig...
Publicerat November 2, 201015 yr Ett nytt exempel på grytmarkering konstigt du blir less på terrierna när räven måste lyssna på det dära
Publicerat Juli 17, 201114 yr Min stövare försöker gärna ta sig in i gryten när räven har gått in. Tredje dagen jag hade honom så gick terriern min under en gammal stuga som det är grävlingar i och tur för mig men synd för han så va han lite för stor