Publicerat Oktober 11, 201015 yr Vet att jag är störd men funderar på att sälja 6x45:an Som vanligt andra projekt i tankarna. Har inte tid nu men senare i vinter kanske man får mer tid för ett bygge. Vad skulle man kunna tänkas få för 75:an jag byggde om? Lite beslutsångest men det verkar va den som ska ur ekvationen om det blir ett nytt projekt.
Publicerat Oktober 11, 201015 yr Författare Hur krånglig är den att ladda till? Inte alls krånglig. Nya hylsor, helkalibrera o ladda och beggade, tja det vet du
Publicerat Oktober 11, 201015 yr Själv håller jag på att investera mina pengar i nödvändiga saker så att inte frugan blir tvingad till att flyga tillbaka från semestern med tomma väskor. Men svågern behöver en lite grövre bössa än han har nu men om jag ska fråga han måste jag få något slags utgångspris, har själv inte en aning om vad som ens är i närheten.
Publicerat Oktober 11, 201015 yr Författare VA? Själv håller jag på att investera mina pengar i nödvändiga saker så att inte frugan blir tvingad till att flyga tillbaka från semestern med tomma väskor. Men svågern behöver en lite grövre bössa än han har nu men om jag ska fråga han måste jag få något slags utgångspris, har själv inte en aning om vad som ens är i närheten. Tja 8-12000 nånstans
Publicerat Oktober 11, 201015 yr Nu vart man ju själv sugen tror iofs att gumman skulle kasta ut mig ur huset isåfall
Publicerat Oktober 11, 201015 yr Nu vart man ju själv sugen tror iofs att gumman skulle kasta ut mig ur huset isåfall skilda konton vet du ... "Vadå köpt nytt?? Nej den här har jag haft länge!!!"
Publicerat Oktober 12, 201015 yr Författare skicka iväg rullblockarn i stället. Nja det var farfars gamla pang så den vill jag ha kvar av sentimentala skäl. Skulle va om mna tog den på minneslicens i så fall. Då öppnar man ju upp en lucka.