Publicerat Oktober 13, 201015 yr Tjenare! Jag född -84 och pluggar för tillfället i Linköping men är uppvuxen i Dalarna. Har precis (sommaren 2010) tagit jägarexamen och känner att detta är nått jag borde ha gjort för länge sen. Har alltid gillat att vara ute i skog och mark och som yngre gillade jag att titta på Mitt i naturen och liknande program. För mig är det viktigt med umgänget, spänningen och att få koppla av med någonting riktigt roligt med jämna mellanrum. Jag gillar att se folk som värnar om, och visar respekt för, naturen men ogillar alla former av Rambo-takter. Forumet här verkar ha väldigt mycket att erbjuda en nybörjare som mig och jag ser fram emot allt jag kan lära mig! Passar på att bifoga en bild från årets (och min) första älgjakt så blir det en bild till namnet! // Anders
Publicerat Oktober 13, 201015 yr Hej och hjärtligt välkommen till detta eminenta forum! Grattis till älgen!