Publicerat Oktober 15, 201015 yr Sjukligt stressad över att komma i tid och sanslöst nervös (fråga mig itne varför) skulle jag skjuta upp för precision och högvilt idag, precisionen var inga problem men sedan högviltet blev det att jag fick skjuta om. Jag blev godkänd och fick jägarexamens- kortet ifyllt och papper på att jag var godkänd men sen när jag kom hem blev jag lite osäker, på intyget för högvilt står det; serie 1-3 x - x serie 4-6 - x - strecken betyder tom ruta. skulle det inte vara en jämn rad med kryss? och jag betalade bara för en serie á 200 kr... alltså inget omprov/skjutning... Vet inte om skjutledaren strulade till det och det blev något fel?? hmmm... nån som vet mer om detta är att räkna som godkänt och om inte vad händer då?
Publicerat Oktober 15, 201015 yr Sjukligt stressad över att komma i tid och sanslöst nervös(fråga mig itne varför) skulle jag skjuta upp för precision och högvilt idag, precisionen var inga problem men sedan högviltet blev det att jag fick skjuta om. Jag blev godkänd och fick jägarexamens- kortet ifyllt och papper på att jag var godkänd men sen när jag kom hem blev jag lite osäker, på intyget för högvilt står det; serie 1-3 x - x serie 4-6 - x - strecken betyder tom ruta. skulle det inte vara en jämn rad med kryss? och jag betalade bara för en serie á 200 kr... alltså inget omprov/skjutning... Vet inte om skjutledaren strulade till det och det blev något fel?? hmmm... nån som vet mer om detta är att räkna som godkänt och om inte vad händer då? radera denna tråd och var tyst så är du är godkänd! fortsätt o babla så vet jag inte om du är
Publicerat Oktober 15, 201015 yr Du har ju 3 godkända serier av 6 vilket räcker fint Grattis Kyssen står för godkänd serie. Du får skjuta max 9 seier vid ett uppskjutningstillfälle
Publicerat Oktober 15, 201015 yr Författare aaah... läste mig precis till samma info på jägarförbundets hemsida! fasiken va nice! =)