Publicerat Oktober 15, 201015 yr Hallå Köpte radion Zodiac team 155 förra året av en person här på Jaktsnack och den har fungerat när man använt öppna kanaler. Nu under älgjakten när vi ska använda pilotton så kan jag höra allt som sänds men när jag sänder så hör övriga inte mig. Jag har: - Använt samma pilottonsfrekvens som övriga - Testat med hörsnäcka och handsfree - Testat med samma inställningar på min radio som min kompis, han har samma modell Ska jaga igen på söndag så det blir svårt att få tag i någon på Zodiac innan dess. Skulle vilja göra en hard reset lr dylikt. Det finns ingen sådan inställning via menyn och jag kan inte hitta någon info om detta i bruksanvisningen. Någon som upplevt samma problem eller har några tips på vad jag kan göra. Sjukt jävla frusterande när tekniken inte fungerar! Tack tack!
Publicerat November 4, 201015 yr Författare Nu funkar inte micken alls så den åker raka vägen till service
Publicerat November 9, 201015 yr Författare Lämnade in radion idag på Zodic i Enskede. Endast 2 dgr sedan skulle den vara klar. Bra service!
Publicerat November 10, 201015 yr på min hunter var de pilottons modulen som va sönder..kanske va samma på din